marți, 3 ianuarie 2012

Papusa necunoscuta nr 20

4 comentarii:

  1. donez doua papusi aradeanca unui colectionar

    RăspundețiȘtergere
  2. pe serioase de ce ai atat de multe papusi la care nu le cunosti provenienta si ce e cu ace batrana e facuta din lemn ca eu asa vad in poza marita si oare imi raspunde la toate comentarile pe care ti lam lasat asi fi vrut sati comentezi toate papusile dar nu am atata timp la dispoziti mai bine o sa ti le comentez pe celelalte cand o sa am mai mult timp apropo aceste papusi necunoscute au un farmec aparte ficare find deosebita in felul ei miasi dori si eu asemena papusi necuoscute (invaluite de mister si deosebite)

    RăspundețiȘtergere
  3. simona, mai e valabila oferta cu cele doua papusi aradeanca? stiu ca a trecut un an de cand ai postat, dar.. asta e. Ai vreo poza cu ele?

    @deeana: papusile necunoscute nu sunt ale mele, majoritatea sunt imagini gasite pe internet. Eu doar le-am recunoscut ca fiind produse la Aradeanca.

    RăspundețiȘtergere