joi, 12 noiembrie 2009

Papusa Ionela

Ionela

5 comentarii:

  1. Buna ziua,
    Felicitari pt colectie!
    M-ar interesa daca vindeti aceste papusi, in special papusa blonda din a doua poza. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,
    Multumesc frumos,din pozele postate numai doua sunt ale mele.Restul sunt doar fotografii de pe la prieteni, pe care i-am rugat sa fotografieze ce mai au ei pe acasa vechi.
    Banuiesc ca ma intrebati de cea care are parul lung, am descoperit si eu recent ca nu este o Ionela, este papusa Eugenia, nu am apucat sa o modific pe site, si este a bunicii unei colege.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,
      Da, ma refer la papusa blonda cu par lung. Daca doreste sa o vanda, ma ofer sa o cumpar.

      Ștergere
  3. Buna seara,
    Este papusa bunicii unei prietene, deocamdata nu o vinde.Papusa se numeste Eugenia.

    RăspundețiȘtergere