luni, 14 decembrie 2009

Papusa Larisa(Lucretia)




22 de comentarii:

  1. buna ziua!
    am primit de curand o papusa Larisa. Pe cutie scrie ca ar merge singura .. daca o ti de mana stanga.. in afara de asta imi puteti spune ce ar trebui sa ii fac ca sa functioneze?
    Ciprian

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Cipi, asa ar trebui sa fie, sa mearga singura.Am si eu una asa ca ea, daca o tin de mana stanga, asa cum ai tine un copil de mana cand mergi pe strada, paseste.Incet, dar paseste.
    Are inauntru un sistem de prindere al picioarelor mai deosebit, inca nu am apucat sa il studiez.
    Daca nu merge,fie are un defect din fabrica, fie nu este tinuta de mana in pozitia corecta...
    Iar daca intr-adevar are un defect,mai bine o lasi asa, fara sa mearga, macar are toate piesele la locul lor.
    Am sa postez o fotografie cu Larisa mergand, sper sa mearga si a dvs.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua!

    Imi puteti spune de unde se poate cumpara papusa Larisa?

    Multumesc!

    Adrian

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, puteti face comanda prin telefon la firma Aradeanca, direct, si ei va vor trimite coletul prin posta, il platiti ramburs.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua! M-ar interesa si pe mine sa cumpar niste papusi de la aradeanca, dar, as vrea sa vad undeva niste modele si sa stiu si cat costa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da,trebuie tinuta de mana stanga si nu trebuie sa stea in fund,pentru ca i se strica mecanismul de mers.Am si eu una acasa,a mea este blonda si are o rochita cu bretele rosie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru doamna Cami, cei de la Aradeanca au un site, mai primitv ce e drept, dar macar il au, acolo gasiti ce modele de papusi mai fabrica.Nu sunt foarte multe, dar sunt.Iar preturile sunt acceptabile, insa nu cred ca sunt postate, eventual trimiteti-le un e-mail.Adresa cred ca este www.aradeanca.ro;insistati sa va trimita prin posta papusile, pentru ca mie mi-au trimis ultima data prin curier si m-a costat tot atat cat papusa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Stie cineva care este diferenta intre papusa Lucretia si papusa Larisa? Ca eu nu am reusit sa o depistez inca.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cine a zis ca are o papusa Larisa, nu vrea sa ii posteze o fotografie aici?Pls.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi raspund singura la una dintre intrebari. Papusa Lucretia si papusa Larisa este unul si acelasi model.Trasaturile fetei sunt identice, pentru ca se foloseste aceeasi matrita, doar numele sris in cap poate sa difere:daca papusa a fost ceva mai veche, se numeste Lucretia, iar daca a fost produsa mai recent, se numeste Larisa.De fapt, acum se comercializeaza sub numele de Larisa, dar in multe cazuri daca aveti curiozitatea sa cautati in par, veti gasi numele de Lucretia sau ...nu mai scrie nimic. La multe papusi produse recent, nu mai scrie nimic in cap.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sistemul de prindere al picioarelor este unul complicat si inca nu i-am dat de cap cum s-ar putea repara, daca ii lipseste una din piese.Daaca cineva a descoperit cum se pot repara, pentru a merge din nou, rog sa imi scrie pe blog, dupa ce s-a autentificat in prealabil, poate sunt persoane care au papusi de genul acesta pe acasa si aflam cu totii cum pot fi reparate.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua!
    De cateva zile urmaresc blogul dumneavoastra si pot spune ca ma bucur de initiativa pe care ati luat-o, de a face cunoscute lumii aceste papusi. Cu cativa ani in urma am avut si eu mai multe papusi fabricate de Aradeanca, din nefericire nu s-a pastrat decat una singura.Cea pe care o mai am seamana foarte mult cu ceea ce am vazut in primele doua poze, dar pentru a fi sigura ca am identificat-o corect, pot sa ii fac o poza si sa v-o trimit?
    Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, sigur, cum sa nu, va pot da adresa de e-mail:luizme11@yahoo.com
      cred ca Lucretia s-a fabricat in anii 80, iar dupa 90, ca sa fie numele mai de actualitate, s-a numit Larisa.Asa presupun eu ca s-a intamplat, pentru ca inca nu reusesc sa fac diferenta intre ele, decat dupa ce scrie in cap.
      Larisa, cea care se produce acum, este identica Lucretiei.Cine are dubii daca e una sau alta, sa caute in cap, chiar in crestet, sa vada ce scrie.Astept pozee...

      Ștergere
  13. Buna ziua!
    Stiti cumva in ce perioada s-a fabricat papusa Lucretia?

    RăspundețiȘtergere
  14. Răspunsuri
    1. Ultima papusa e Larisa si am impresia ca in cap nu scrie nimic, ci doar pe cutie.Unele papusi noi inca mai au scris in cap, altele nu, ci doar pe cutie scrie ce model sunt...mai poti avea surpriza sa scrie ceva pe o fata a cutiei, si altceva pe eticheta micuta din spate.

      Ștergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am cumparat din auchan, pentru fetita mea, cum o faci sa mearga, in ce pozitie trebuie tinuta mana, imi poate da cineva niste indicatii, ca in cutie nu e nimic. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  17. Am cumparat din auchan, pentru fetita mea, cum o faci sa mearga, in ce pozitie trebuie tinuta mana, imi poate da cineva niste indicatii, ca in cutie nu e nimic. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna seara,
    Trebuie sa o tineti de mana stanga(adica mana stanga sa fie ridicata in sus) si ar trebui sa paseasca.De altfel, daca sunteti atenta, o sa auziti un scartait discret, de la sistemul de mers.Daca nu paseste, desi ati facut ce v-am scris , e posibil sa fie defect sistemul de mers.
    Atentie, nu o asezati niciodata sa stea in sezut, caci se va strica sistemul de mers(daca nu e deja defect).

    RăspundețiȘtergere