marți, 7 decembrie 2010

Papusa Nicoleta









Daca tot e Sfantul Nicolae, atunci sa postam o papusa care ii poarta numele, cam de 40 de ani...aproape. Nu sunt sigura ca asa se numeste cea pe care o postez aici, dar daca cineva are informatii sau poze despre aceasta papusa, il rog sa imi trimita comentarii. Cred ca este o papusa ce a precedat papusa Camelia.Are fruntea mai ingusta si ochii mai apropiati.

Un comentariu:

  1. Eu sunt,Mihaela.Imi plac la nebunie aceste papusi,chiar daca au aproape 40 de ani.M-am hotarat sa iti mai scriu o poveste.De cateva zile,papusa mea bebelus,Gina,a sarbatorit varsta de 1 an.I-am facut un tort cu glazura roz si cu blat de ciocolata[in joc].I s-a cantat"Multi ani traiasca",impreuna cu celelalte surori ale sale.De ziua ei,a venit o papusa noua[o papusa pe care de-abia o primisem de la Mos Nicolae],ce se numea Simona.Gina a ramas surprinsa de faptul ca a mai venit o noua prietena.Eu i-am explicat ca va ramane la noi tot timpul.Asa de bune prietene sunt acum,ca nimanui nu-i vine sa le desparta.Dragele mele fetite,puteti sa scrieti pe acest site,pentru ca nimeni,in afara de mine,n-a postat niciun comentariu.Cu multa dragoste pentru toate papusile din lume,Mihaela

    RăspundețiȘtergere