duminică, 6 septembrie 2009

Papusa Ioana

Mai jos voi posta cateva dintre modelele de papusi cu ochii mobili de la Aradeanca. Unele fac parte din colectia mea personala, altele apartin prietenilor ...

Model Ioana - este unul dintre cele mai longevive modele care se fac la Aradeanca.


Am citit ca acest model este unul dintre putinele care a rezistat pe piata incepand cu 1960, cand s-a inceput producerea lui.
Exista inca multe alte modele, derivate de la Ioana, pe care le voi afisa in continuare (Unele le am, altele inca nu le am). Daca exista cineva care ar vrea sa-si posteze fotografiile cu papusi, poate lua legatura cu mine, aici, si mi le poate trimite prin e-mail.







17 comentarii:

  1. buna. ma intereseaza sa cumpar 3 papusi aradeanca mari. nu se mai gasesc.ai idee unde pot gasi?adresa mea de mail este:corina.muhulet@yahoo.com.multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut acum la TV un reportaj despre Fabrica Aradeanca si am ramas surprinsa cand am vazut cate papusi minunate au produs de-a lungul timpului. Pacat ca nu produc decat putin acum si nu se promoveaza pe piata interna. Sunt sigura ca ar avea mare succes.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua,

    Si eu am vazut acelasi reportaj si ma gandesc sa fac o mica investitie in cateva papusi romanesti, care sa-mi aduca aminte de copilaria noastra.
    Evident, m-ar interesa si preturile.
    Are aceasta fabrica vreun site, vreun catalog undeva?

    Va multumesc mult.


    PS: Intr-adevar, ar folosi putina publicitate (nu neaparat prin canale media). Cred ca oamenii ar cumpara aceste papusi daca ar mai sti de existenta lor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb reportaj realizat de cei de la Antena!Minunat sa afli ca meseria de pus ochii papusii era unica in Romania! Pacat ca nu exista resurse pentru a se investi si pentru a se continua activitatea in aceasta fabrica asa cum se facea "in vremurile bune".Cei mici ar trebui si ei sa se bucure de aceleasi jucarii pretioase de care s-au bucurat parintii lor cand erau la varsta copilariei. Traditia trebuie sa existe in fiecare casa. Din pacate Romania incepe incetul cu incetul sa-si piarda identitatea, sa nu stie sa-si mai aprecieze valorile autohtone si nici sa le promoveze. Absolut regretabil...

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna, cand a fost difuzat reportajul cu papusile, pe Antena? Pe 19 iunie sau pe 29 mai? Sau pe nici una din dati?Poate il mai gassc pe net.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. buna ziua.as dori sa cumpar 2 papusi aradeanca.unde as putea sa gasesc?adresa email:elenna_911@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. As dori sa cumpar o papusa de la Aradeanca, fabricata in anii "60-"70, cu par lung, as prefera cu parul negru. adresa email ruxandraoanabratu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. puteti intra pe okazii.ro, de acolo am descarcat eu unele poze, astea unde vedeti preturile.Daca va uitati la papusa Camelia, chiar veti vedea una bruneta, cu parul semilung( e lung numai pe lateral).Sper ca sa nu fi scris prea tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca vreti sa cumparati papusi ardeanca noi, atunci o puteti face direct de la fabrica, o papusa ajunge la 40 ron, cumparata direct de acolo, sau la 44 ron, cu tot cu taxe postale, daca vreti prin posta.Nu au foarte multe modele, ca odinioara, dar va puteti uita pe siteul lor, pe www. aradeanca.ro. Vad ca am mai scris asta altcuiva.Dati un telefon direct la fabrica si au tot interesul sa va serveasca.Sau puteti comanda si trimitand un e-mail.

    RăspundețiȘtergere
  11. am luat si eu o papusa aradeanca ancuta ,e super ,si ieftine , dar nu prea se gasesc in cora, carrfure ,unde se gasesc???
    ca eu as mai cumpara , mai ales ca-s romanesti ...
    se face atata reclama pe papusile astea straine la peste 100 ron, si papusile noastre nu se vind , ar trebui sa le faca reclama mai multa-n-au deloc,,
    IMI PLAC PAPUSILE ARADEANCA ,UNDE LE POT GASI????

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu stiu sa mai fie magazine in care sa se comercializeze papusile de la Aradeanca. Si habar nu amd e ce, pentru ca jucariile pe care le aduc din import sunt destul de uratele si mai si costa mult.
    Cel mai sigur este sa sunati direct la fabrica sau sa le trimiteti un e-mail. Eu asa am facut si am primit comanda cam intr-o saptamana. Intrati pe site-ul lor, wwww.aradeanca.ro, si vedeti acolo si datele de contact, si ce modele mai au.
    Nu prea mai au multe, si par la papusi pun din saracie. Dar tot cred ca sunt mai frumoase decat ce adus astia pe piata.

    RăspundețiȘtergere
  13. papusi.arad@yahoo.com>
    asta e adresa de e-mail.

    RăspundețiȘtergere
  14. Papusa Ioana are un zambet larg, parul lung sau scurt, ochii mobli, seamana sau este identica, cu papusa Tincuta.Are capul de cauciuc moale, corpul din plastic tare.
    In variantele vechi avea in spate un dispozitiv pentru cantat.Acum in locul lui este doar o bucata de plastic, turnata de-a intregul.
    Acem se comercializeaza de catre aradeanca papusi Ioana pe capul carora scrie Despina.
    Asa ca nu stiu daca Ioana sau Despina e unul si acelasi model, sunt diferite(nu mi se pare) sau Despina este o reeditare a Ioanei.

    Pacat ca nu se pot discuta chestiile astea cu cei care le fabrica.Poate as mai afla ceva nou.

    RăspundețiȘtergere